fredag 25 oktober 2013

Längtar efter endorfiner

Värken har gett med sej och vaden börjar tycka att det är ok att befinna sej i den nya ställningen. Jag har börjat träna upp vänstra lårmuskeln som helt och hållet har försvunnit på tre veckor. Det är inte särskilt inspirerande att göra de här övningarna varje dag, men jag vet att det är nödvändigt. Jag saknar ENDORFINERNA, SVETTEN I PANNAN och HÖG PULS. När E igår kväll åkte iväg till skidtunneln för att inleda skidsäsongen, kändes det verkligen ruttet att veta att jag tidigast i februari får plocka fram mina egna skidor.....och det lär inte bli så långa och svettiga pass då heller. När vi hälsade på vår "gamlafammo" härom dagen frågade hon mej försiktigt - nu ska du väl inte ändå springa något mer efter det här?...  och jag såg rädslan i hennes ögon och lät bli att vara ärlig.

NJUT AV HELGEN!

Inga kommentarer: