måndag 7 oktober 2013

Ögonblicket innan

T hade lyckats dokumentera ögonblicket innan det sa pang i min akillessena! Imorgon kl. 14 ska jag äntligen infinna mej på operationsbordet. Jag har fått vänta en vecka på alla provresultat - läkarna ville vara säkra på att jag inte har fått någon sjukhusbobba från Grekland. En vecka av värk, speciellt på förmiddagarna, innan jag har kommit igång ordentligt. Säg det onda som inte för med sig något positivt! Det finns inte längre någon i vårt hus som ropar "maaammaaa...." påklädning, tandborstning, tallriken och glaset i diskmaskinen...allt går som på räls efter en veckas träning!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Fruktansvärt! Hoppas det läker fort!

Om mej sa...

Tack! Det känns som en evighet tills december, men nu har jag ju tid att läsa böcker och se på TV!