måndag 4 november 2013

Försök och misstag

Man lär sig genom sina MISSTAG. Jag satt och lekte och prövade mej fram med bloggens layout och plötsligt hade jag lyckats radera flera inlägg! Men jag lärde mej något nytt och är klokare nästa gång!

Jag har börjat nedräkningen tills jag får ta bort gipset - sju dagar kvar! Och åtta sprutor kvar, 34 pick har jag so far fått i magen och börjar känna att det snart får vara nog. Och så har jag gjort det som man absolut INTE ska göra. Nämligen googlat och läst om alla som brutit hälsenan och sett på alla otäcka sår och hemska, smärtsamma rehabiliteringsprocesser. Läst om hur smärtsamt det är att börja tänja ut den alltför korta akillessenan...Men tills dess gör jag lydigt mina lårmuskelövningar och HOPPAS på att kunna slänga mina kryckor till julen! De grekiska kryckorna är ingen souvenir som jag tänker spara iallafall.


Inga kommentarer: