söndag 8 januari 2012

Fortsättning på vedtalkon

Vad vi har eldat kvistar och sågat ved.! Är öm i hela kroppen som vi har jobbat å jobbat. Igår var vi ute från kl 10 till kl 16 och jobbade...Behövdes inget styrkepass igår :) Idag ska det bli långlänk med en god vän, vi siktar väl på 1.30 h löpning. Jag har inga problem med att springa korta pass ensam, men då det går över en timme blir det tråkigt utan sällskap. Annars så är jag nöjd med denna veckas träning, har följt programmet precis som jag planerade. Få se hur det går nästa vecka, då jag kommer att vara tre dagar på arbetsresa. Jag började óxå med god motivation att fila lite på bloggens layout, men tröttnade och tänkte att jag tar det en annan gång med mera motivation och inspiration. Jag önskar alla läsare en super-bra nästa vecka!! Äntligen har det kommit snö och jag har hunnit med två skidpass so far.

Inga kommentarer: