måndag 29 april 2013

Glad Valborg!




Glad Valborg till er alla läsare! Hoppas ni får njuta av fint väder, mjöd och munkar - för det hör väl till Valborgsfirandet! Vi har redan tjuvstartat lite och smakat på mjöden (lyckades i år) och njutit av sol och värme utomhus. Trampolinen är framplockad och i full användning. Jag är den där galna morsan som gärna hoppar lika vilt på trampolinen som barnen - svetten lackas och kalorierna förbrukas utan att man ens märker det. Jag lovar!

Det ser ut som om kroppen tålde ett långpass, har inte känt av någon smärta i ryggen trots att jag sprang 20 km på söndagen.  Så nu antar jag att det bara är att köra på då - Paavo Nurmi maraton next? Något mål måste jag sätta upp för att hålla träningsmotivationen vid liv...eller egentligen behöver jag inget mål för att träna....det är en livsstil för mej.....men för att ge det där lilla extra...känslan av att sätta upp ett tufft men realistiskt mål - och klara det!

Inga kommentarer: