fredag 30 december 2011

Nytt år och nya utmaningar

Snart är året slut och ett nytt spännande år ligger framför oss. Vad månne det ska föra med sej? Jag försöker febrilt minnas vad som hänt och vad vi har gjort under år 2011. Början av året 2011 var kall och snörik och jag tror att vi mest skidade i januari och februari. E började i skidskola och jag var med som ledare. Ibland hade vi också lilla T med i pulkan. På våren började vi fixa gården och blev färdiga först i september med det projektet. Semestern tillbringade vi på stugan, var ute med båten och så hann vi till Pärnu ett slag. I maj sprang jag Stockholm marathon och juni-kvällarna gick mest åt till löpning. Hösten innebar många förändringar iom att E började i förskolan och min äkta hälft bytte jobb. Jag tog mej an ett andra jobb som frilansare som om jag inte skulle ha haft tillräckligt fullt upp annars. I september åkte vi på en efterlängtad semester till Grekland. Oktober, november och december gick i jobbets tecken.

Inga kommentarer: