onsdag 21 december 2011

Äntligen snö!































Äntligen har vi fått snö! Jag packade ner T i vagnen för att vi skulle få lite frisk luft efter alla basiluskor och oj vad det var fint ute! Hoppas att T är så pass frisk imorgon att hon kan fara till fammo en stund och jag gå på jobb och få undan det sista som behöver göras innan julen. Börjar småningom få lite julfeelis, julgran har vi hittat i skogen, den bastupalvade skinkan från Bjärnå får vi idag, huset är städat och julklapparna fixade. Julfesten missade jag ju i år då jag låg hemma i magsjuka, julkaffet och julmaten på jobbet missade jag idag :) Nå, jag lär väl få tillräckligt med julmat ändå. Annars ´så har jag försökt fixa klart det mesta inför julen och tom strykt vita duken till matsalsbordet färdigt!

Inga kommentarer: