torsdag 9 oktober 2014

Helt galet

Jag ångrade  mej nästan samma stund som jag steg in genom dörrarna till det stora varuhuset. Galet att ta sig till Galna dagar efter en lång arbetsdag och med en STOR mage som alla krockar med! Passade ändå på att handla lite julklappar då jag befann mej i storstan och hade en ledig kväll ALLDELES ENSAM. Egentligen hade jag tänkt ta bussen hem efter kursen och komma tillbaka följande morgon, men då min äkta hälft oxå befann sej i stan och hade bokat ett hotellrum tackade jag ja till att få dela säng...Jag älskar hotellfrukostar och föräter mej varje gång - något som min resande man inte alls förstår " det är ju samma sak som serveras varje morgon på alla hotell" jaaa... men inte hemma en vardagsmorgon i mitt kök! Harmar bara att jag nuförtiden blir mätt så snabbt och inte klarar av lika stora portioner som förr!

Inga kommentarer: