söndag 10 februari 2013

Svenskfinland runt


Det har inte blivit mycket tid över för bloggande då vi farit hit och dit den senaste veckan. Vi har varit och skidat i Ekenäs, på barnkalas i Borgå och hos mommo och kusin Vilma i Sibbo. Däremellan har det varit fullt upp med olika hobbyn och arbetsresor. Men jag tröstar mej med att sportlovet kommer snart ( en vecka jobb kvar!) och att vi hoppeligen då hinner pusta ut!

Veckans bästa: T började i en ny jumpppagrupp med 5 och 6 åringar. Jag var aningen orolig för hur det skulle gå då hon inte kände någon och hon var yngst i gruppen. Men helt i onödan! Då jag kommer för att hämta T går hon hand i hand men den största pojken i gruppen. -T, behöver du hjälp, hör jag honom säga då T försöker balansera på bommen. De hittade varann direkt - jag kan int annat än le :)

Inga kommentarer: