onsdag 19 september 2012

Stödstrumpor

Jag har inhandlat mitt livs första stödstrumpor. En längre tid har min vänstra vad krånglat och nu som då hugger det till i den och krampar. Fick rådet att testa stödstrumpor och jag tror faktiskt att det fungerar. Och redan det är ju något om man tror på det...lördagens halvmara ska jag nog springa med dessa sköna strumpor!  Annars så har jag laddat med att äta äppelkaka och glass två kvällar i rad och en massa andra onyttiga kolhydrater. Men det är ju tillåtet om man ska springa på lördag eller hur :) Nu vet jag också att vi ska bjuda på efterrätten på helgens cykelfest och vi kommer att få tre par till oss. Adressen där vi ska äta förrätt kl. 17 har vi oxå fått (Jo, jag har luskat ut vem som bor på denna adress) och det ska bli mer än SPÄNNANDE!!
 
 
 
 

Inga kommentarer: