tisdag 4 september 2012

För det mesta går det bra...




.....men ibland önskar man att man skulle vara två vuxna hemma som delar vardagen! Som idag då 16 söta prinsessor festade loss på E:s födelsedagsparty! Som tur är har jag en svärmor som alltid ställer upp och hjälper till och goda vänner! För hur snabb man än är, så vill inte två händer räcka till när man ska servera 16 barn på samma gång! Men oj vad dom e söta, dessa prinsessor!!
 
Efter kalasandet och efter att E och T slocknat i sina sängar (det tog knappa fem minuter) knäppte jag på TV:n, var flitig och gjorde mag-, rygg- och benmuskelträning samtidigt som jag såg på Solsidan.  Börjar bli lite skraj med tanke på att jag anmält mej till Ruisrääkki 22.9, dvs ett halvmaratonlopp, och inte riktigt tränat så som jag hade tänkt...dessvärre har vi cykelfesten samma dag som loppet går av stapeln...det betyder jag måste springa SNABBT,SNABBT för att kunna infinna mej 17.00 vid middagsbordet.

Inga kommentarer: