onsdag 21 mars 2012

Mammaträff och städgrejs

Idag fick jag mina ENJO-städprodukter som jag beställde på partyt för några veckor sedan - en dammhandske, en magisk duk för fönster och speglar och olivtvål. Imorgon blir det städning för hela slanten! Efter jobb och dagis idag åkte vi iväg på mammaträff . Vi har alltid lika roligt då vi träffas och snart har vi hållit våra träffar i nästan sju år, turvis hemma hos varandra, ända sedan våra förstfödda kom till världen. Vi har som avsikt att fortsätta träffas många år till -fast vi skämtsamt sade idag att vi snart sitter ensamma runt bordet och barnen stannar hemma. Kaffet och kakorna är ju ändå höjdpunkten, men nog har vi också fört många djupa diskussioner och utbytt kloka tankar under alla dessa småbarnsår!

3 kommentarer:

Veronika sa...

Har du hunnit pröva ENJO grejerna? Jag storstädade i helgen och är fortfarande så imponerad över det fina resultatet och hur snabbt och enkelt det går :)

Veronika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Om mej sa...

Yes, jag har torkat damm som aldrig förr! Resultatet blir otrolig bra och ett plus i kanten är att även T och E gärna torkar damm i sina gena rum med handsken! På veckolsutet ska jag oxå storstäda och testa trasan för speglar/fönster. Tusentack för de fina grejerna och städinspirationen!