onsdag 6 augusti 2014

Ridläger

Det var länge sedan jag kikade in här! Ett medvetet val  - jag brukar så gott det går skippa datorer och Internet på semestern eftersom en stor del av min vardag annars upptas av dessa fenomen. Men nu börjar semstern lida mot sitt slut och det känns okej att knäppa på datorn igen. Vi har haft en superskön sommar och jag som inte brukar få nog av värme och sol börjar nu också tycka att det liksom börjar vara nog...

Sista semesterveckan har jag och T tillbringat på tumis. E är på ridläger i sommarvärmen och vi har (så ofta som fröken har gett lov till) hälsat på henne. Det känns nästan som igår då jag själv var på ridläger för första gången och själv hade packat min väska med alltför lite byteskläder :) Mycket är sej likt; fnittriga och hästtokiga flickor, stallkiosk, ridutrustning överallt i stallet och ett fullspikat schema med ridning och teori. Varje gång jag kommer till stallet tänker jag att nu jädran ska jag göra slag i saken och uppta ridningen igen! 









Inga kommentarer: