tisdag 4 juni 2013

Sommarlov!




Sommarlovet är här! Så var skolans första klass avklarad och i betyget står att fröken flyttas upp till klass två. Vi firade med god mat, en sväng till IKEA och så ut till stugan. Hela familjen kastade vinterpälsen! Idag steg skolfröken på bussen för att åka på ett tre-dagars läger till Houtskär. Hela vägen till bussen försökte jag preppa henne med allt som tänkas kan "akta dej för ormar", "simma int för långt ut", "kom ihåg flytvästen".....tills jag fick höra "är det int alls meningen att det här lägret ska vara roligt mamma"......Då bussen hade kommit fram till Houtskär pep det till i min telefon och jag fick ett meddelande "HEJ ALLT HAR GOTT BRA HIT TILLS" Jag får väl lita på det.

Just nu vill jag bara trycka på en knapp och stanna tiden - allt är så vackert och vädret är underbart! Ska i ett senare skede visade vad vi inhandlade från IKEA - bara jag får projektet klart! MÅ GOTT!



Inga kommentarer: