tisdag 15 januari 2013

Min dag

 
 
 
 
Min dag i bilder. Förutom allt det där vanliga förstås som dagis, jobb, matlagning, bykning....
Tisdag betyder skidskola och ett kaos av kläder, vantar, mössor, skidmonor, skidor och stavar. I sista minuten kom jag ihåg att P på söndagen putsade bort allt gammalt fäste från skidorna så det var bara att gilla läget och försöka hitta ett bra fäste...nu ska jag erkänna att jag ALDRIG har behövt fixa mina skidor själv utan utan alltid haft förmånen att få ställa mig på färdigt vallade skidor. "Mamma, kan du laga skidorna lika bra som pappa?" frågade T...nej, det kan jag ju inte......men jag försökte i varjefall. Ikväll borde jag ännu grundmåla väggarna i garaget, för nu har vi spacklat och slipat klart. Väntar på att få inreda "hemmagymmet"! Önskelistan är redan lång med allt vad där ska finnas!

Inga kommentarer: