torsdag 3 maj 2012

En lång kväll....

...."innan björk i blomma står, sov du lilla vide ung...MAMMMAAA är du där....innan björk i blomma står än så är det vinter".....jag kan inte annat än skratta då jag sitter i soffan å lyssnar hur T sjunger i sängen istället för att sova. Samtidigt ropar E från sitt rum "MAMMMMAAA jag kan int sova för det är sånt oljud". Låter det bekant för er småbarnsföräldrar?? Det är inte precis det lättaste att få dessa ungar att somna på kvällen då solen lyser och det är ljust som på dagen. Själv försöker jag att psykiskt samla mej inför lördagens halvmaraton - i det här vardagskaoset har jag varken hunnit kolla in hur banan går, var startplatsen är och var man får nummerlappen...men det brukar ordna sej! Typiskt mej så har jag också bokat in en jobbintervju kl. 13 på lördagen - alltså två timmar innan start! Men det är en intervju som jag ser framemot att få göra...."blåsippor aldrig snuva får...än e det vinter kvar"...det ser ut att bli en LÅÅNG kväll :)

Inga kommentarer: