tisdag 17 april 2012

Allergi eller något sånt


Idag käkade vi Saarioinens färdiga leverlåda (men med hemlagad lingonsylt :)), drog på oss ytterkläderna och cyklade iväg till parken. En timme senare kom vi hem, drack varm kakao och åt kvällsmål. E sköter våra "planteringar" och kom ihåg att vattna dem innan sängdags. Det börjar se riktigt lovande ut i krukorna...

E och T somnade ögona böj efter en timme ute i friska luften - själv ligger jag på soffan och vojjar mej över min sjuka vad. Fick för mej att springa cooper (ja, VARFÖR??) på söndagen och det resulterade i en sträckning i vänstra vaden + att jag fick någon form av allergisk reaktion och blev helt täppt, näsan började rinna non-stop och jag fick äta duact för att alls överleva. Jag har ALDRIG tidigare reagerat på pollen eller haft några som helst symptom på allergi, men kanske man kan få det i vuxenålder också?


Inga kommentarer: