tisdag 28 februari 2012

Vilken dag!


Idag har det varit minutschema från tidig morgon till sena kväll. Väckning 5.45 som vanligt, dagis, jobb och så hämtning från dagis och hem. Snabb pasta och broiler. Snälla fammo kommer till vår hjälp och passar T medan jag och E snabbt byter kläder och kör iväg till skidskolan. 16 skidglada barn står snällt och väntar på att skidskolan ska börja! Sen är det dags för uttagning till landskapsstafetten och jag skidar min "första tävling" för säsongen......VARFÖR utsätter man sig frivilligt för sånt :) 10 cm våt, nysnö....nu behövs det recovery drink och så väntar en hög med våta och svettiga kläder på att bli upphängda, diskmaskinen behöver tömmas, morgondagens kläder och mat behöver förberedas.. GÄSP

2 kommentarer:

Veronika sa...

Du är strong som orkar och hinner med allt. Jag tror inte jag skulle fixa det :)

Om mej sa...

Strong vet jag inte - men envis :)
Ha det bra och sköt om er!