måndag 29 september 2014

Deadlines

Ögonen går i kors och jag borde BUMS söka mej till sängs. Ändå sitter jag och surffar omkring på olika bloggar och kollar FB. Låter det bekant? De senaste tre timmarna har jag suttit framför datorn efter att töserna somnade för att få ett frilandsjobb fixat. Ett jobb som jag egentligen planerade att skulle vara gjort redan igår kväll...men såblev det inte. Kände stressen komma smygande då klockan närmade sig 21 idag ochjobbet fortfarande var ogjort....men helgen bjöd ju på så fint väder och det var betydligt roligare att vara utomhus och palla äppel




Besökte en stad som jag tycker väldigt mycket om idag - Ekenäs. I den staden kunde jag tänka mej att bo - öppna, glada människor, härliga gator, butiker och cafeér! Gick förbi en liten pysselbutik och noterade att det inte är så långt till julen.......jag borde säkert fixa det mesta klart i god tid i år - vet ju inte när den lilla behagar komma till världen!

Inga kommentarer: