tisdag 6 maj 2014

Tidstjuven....

Funderade på varför tiden rinner iväg och det känns som jag inte fär någonting gjort....svaret är FOTBOLLEN. Plötsligt kretsar allt kring fotboll...träningar, bya-serie, distriktmatcher, fotbollsförskola, föräldramöten, klädbeställningar, kioskturer, nimenhuuto...Senast idag har jag stått hela kvällen vid fotbollsplanen och hejat så att jag nästan har tappat rösten. Usch så spännande det kan bli - jag som ALDRIG förr har följt med en hel fotbollsmatch tycker nu att det är fasligt kul :)

Kom på mej själv att spela fotboll flera gånger förra veckan utan att ägna en tanke åt akillessenan. Det om något är väl ett gott tecken på att senan börjar vara i skick! Det blir allt glesare mellan tänjningarna och tålyften, trots att jag nog ännu borde hitta ork och motivation att fortsätta med övningarna en tid framöver! Tjockleken på hälsenan är fortfarande två gånger den friska hälsenan - undrar om den någonsin kommer att smalna av.....



Inga kommentarer: