söndag 30 mars 2014

Vad gör man inte för sina barn!

Knappt hann vi fira skidavslutningen för i år (utan skidor denna gång!) förrän följande aktiviteter tar vid. Jag hade hoppats på lite mera lediga kvällar och mindre tider att passa då skidningen för denna säsong var avklarad. Men icke sa Nicke. Förra veckan meddelade E bestämt att nu ska hon börja spela fotboll, två gånger i veckan, och jag kunde inte annat än säga, - javisst vad roligt att du också vill pröva på det :)

Så efter första och andra gången frågade jag försiktigt om hon har tänkt fortsätta, om det faktiskt är roligt att spela med tjejer som har hållit på i flera år med fotboll och E som har svårt att hålla koll på till vilket mål bollen ska...- Varför frågar du varje gång om jag ska fortsätta, mamma?....ja just det......så på onsdagen skjussade jag fröken på fotisträning kl. 16.30. Hämtade henne kl. 18.00. Skjussade T på redskapsgymnastik kl. 18.10. Hämtade henne kl. 19.00 samtidigt som jag lämnade av E på sin redskapsgymnastik. Hämtade hem E igen kl. 20.00.

VAD GÖR MAN INTE FÖR SINA BARN!




Inga kommentarer: