tisdag 18 mars 2014

Två veckor kvar

Hemkommen från skidskolan (jo, det finns så mycket snö att det går att skida om man riktigt vill :)) med en ansiktsmask i facet och ett glas rödvin som blivit kvar från helgen känns det som om jag äntligen hinner blogga lite. Förra veckan blåste jag iväg till Helsingfors på tisdagen och kom hem på fredagskvällen och fick lägga mej i sängen direkt. Jag fick världens flunssa efter att tre dagar i sträck försökt vara skärpt till hundra procent för att lära mej programmet Sharepoint tillsammans med en hel hög datanissar som hade ett sådant vokabulär att jag hade svårt att hänga med i svängarna...Det tog ut sin rätt och hela helgen låg jag på sängbottnet :( Nu börjar det kännas bättre och imorgon ska jag nog våga mej ut på en länk. TVÅ VECKOR KVAR och sedan ska jag enligt konstens alla regler vara återställd från min skada - fritt fram att spela alla bollspel och göra vilka volter som helst! Avvaktar nog ändå en tid framöver då det gäller snabba ruscher och tvärnitningar, akillessenan klarar kanske av det men huvudet gör det inte ännu!

Inga kommentarer: