onsdag 20 april 2011



Märkte plötsligt att jag inte har skrivit här på evigheter, men så har jag ju semester också och då gör jag helst något annat än sitter framför datorn. Började dagen med en morgonlänk och två timmar och 1000 kalorier (ja, det visade pulsklockan) senare körde jag iväg för att få fotvård. Efter en och en halv timmes vård var mina fötter som nya och stegen kändes lätta som fjädrar...Sen snabbt via butiken och hämta E och T på dagis. Jaa, det är säkert första gången på snart sex år (sedan E föddes) som jag har haft en hel dag bara för mej själv....



På lördagen var det den officiella avslutningen för alla skidare och E var något nöjd då hon fick sin guldmedalj för segern i klubbmästerskapen, damer under 6 år. Hon lärde sej också cykla utan stödhjul, så nu går hon omkring å skiner som en sol!






Inga kommentarer: